fbpx

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine

Krajček, last podjetja Albra, trgovina in storitve, d.o.o., so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Krajček, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Podatki o podjetju:

ALBRA d.o.o.

Poštna ulica 6

4000 Kranj

Matična številka: 6884474000

Davčna številka: SI51882990

Zavezanec za DDV: Da

Datum vpisa: 16.7.2015

TRR: IBAN SI56 6100 0001 1227 612 (Delavska hranilnica d.d.)

Telefon: 040 871 811

Email: info@krajcek.si

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  2. b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  4. d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  6. f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  7. g) način plačila in dostave,
  8. h) časovno veljavnost ponudbe,
  9. i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  10. j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Načini Plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu
  • po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja ALBRA d.o.o.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče. Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika in kupcu dostopno v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.

Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.

Cene

Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Dostava

Blago, naročeno v spletni trgovini Krajček, gre na pot v najkrajšem možnem času. Če je na zalogi v skladišču, običajno še isti dan. Vsa naročila dostavljamo na poljuben naslov na območju Slovenije.

Blago lahko prevzamete tudi osebno v naši poslovalnici v Kranju, vsak dan od ponedeljka do petka med 08:00 in 19:00 (razen v mesecu Juliju in Avgustu med 8:00 in 13:00 ter 17:00 in 20:00) ter sobote med 08:00 in 13:00 uro. Prevzemno mesto v Kranju nima svojega skladišča, ampak le poseben prostor, kjer na prevzem čakajo že naročeni artikli. V primeru, da je artikel na zalogi v skladišču se bomo potrudili, da bo naročeni artikel odpremljen v najkrajšem možnem času (običajno 1-2 dni).

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali na vašo željo zamenjali z drugim.

Ob odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo artikle že poslali na pot.

Za vse dodatne informacije lahko pokličete 040 871 811 ali pošljete elektronsko pošto na info@krajcek.si . V primeru, ko kupca ni na dogovorjenem naslovu, dostavljavec pusti obvestilo.

Jamstvo za stvarne napake

Kupec je dolžan prodajalcu sporočiti morebitne napake v 2 mesecih od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora obvestiti prodajalca o napaki z obvestilom na e-naslov info@krajcek.si, ki mora vsebovati natančen opis napake, nato pa mora prodajalcu omogočiti pregled stvari. Pogoj za uveljavljanje jamstva za napake je originalna embalaža in račun. Prodajalec mora kupcu v roku 8 dni ugoditi njegovemu zahtevku ali pa podati pisen odgovor. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po 2 letih od izročitve blaga.

Kupec je dolžan pri prevzemu blaga pozorno pregledati embalažo in njeno vsebino. V primeru poškodbe blaga je kupec dolžan na poškodbo takoj opozoriti dostavljavca. Kupec je dolžan skupaj z dostavljavcem sestaviti uradni zapisnik, posebej pozorno pa izpolniti rubriko o stanju embalaže in blaga. Kupec je dolžan poškodovan izdelek prevzeti in ga, v primeru uveljavljanja jamstva za napake, skupaj z uradnim zapisnikom poslati prodajalcu. Po prejemu poškodovanega blaga bo prodajalec v najkrajšem roku poslali kupcu nov izdelek.

Izdelki, ki jih ni na zalogi

Večina izdelkov na spletni strani je na zalogi v fizični trgovini Krajček oz. pri dobavitelju izdelka in so dobavljeni na dan naročila, v kolikor je naročilo oddano na delovni dan do 12h. V primeru, da se kljub skrbnemu posodabljanju zalog zgodi, da izdelka ne moremo dobaviti v roku maksimalno treh (3) delovnih dni, vas bomo o tem obvestili pisno oz. po telefonu. V tem primeru lahko naročilo v celoti prekličete, potrdite delno naročilo ali potrdite, da boste počakali, da izdelek ponovno dobimo na zalogo. Ob morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to kadarkoli sporočite preko e-maila ali telefona in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim. Opravičujemo se zaradi neugodnosti, ki vam jih takšna situacija lahko povzroči.

Promocijske kode

Občasno preko e-maila ali preko drugih komunikacijskih kanalov pošljemo promocijsko kodo. Promocijska koda prinaša različne ugodnosti. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v tem omejenem roku, sicer je neveljavna. Izkoristi se tako, da se na blagajni vnese v posebno okence “koda kupona”. Promocijske kode med seboj niso združljive. Obiskovalec oziroma kupec lahko izkoristi ob vsakem nakupu samo eno promocijsko kodo.

ODSTOP OD NAROČENEGA BLAGA

Potrošnik lahko po oddaji elektronskega naročila v 14 dneh odstopi od naročila na podlagi obvestila o odstopu na elektronski naslov info@krajcek.si.

Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Trgovina Krajček, Poštna ulica 6, 4000 Kranj. Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:

  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

IZJAVA GLEDE PREHRANSKIH IN ZDRAVSTVENIH TRDITEV PRI OPISIH IZDELKOV

Vse informacije na straneh spletne trgovine Krajček so zgolj informativnega značaja in nikakor niso namenjene, kot nadomestilo za nasvete zdravnika, farmacevta ali drugega  zdravstvenega osebja,  prav tako ne morejo biti nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč, saj niso priznana s strani zdravstvenih avtoritet. Izdelki in trditve o posameznih izdelkih na tej spletni trgovini, niso bili ocenjeni s strani državnih inštitucij in niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni. Tekstovni opisi posameznega izdelka so zgolj informativne narave in niso bili potrjeni s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA). V primeru, da jemljete še kakšna zdravila in druga prehranska dopolnila, se pred kombiniranjem le teh super živil posvetujete s svojim zdravnikom ali farmacevtom.

E-NOVIČKE

Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novičke občasno obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novic.

IZVENSODNO REŠEVANJE SPOROV

Podjetje Albra, trgovina in storitve, d.o.o. skladno z določbami relevantne zakonodaje ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil v skladu z veljavnim Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15).

Podjetje Albra, trgovina in storitve, d.o.o. kot ponudnik blaga in storitev, ki se med drugim ukvarja tudi s spletno trgovino na območju RS, skladno z določbami relevantne zakonodaje objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter sprememb Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

KONČNE DOLOČBE

Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe Pogojev brez predhodnega obvestila. Vsakršna sprememba ali dopolnitev teh Pogojev je veljavna le v pisni obliki.
Vse morebitne spore, ki bi nastali z uporabo spletne trgovine med uporabnikom in ponudnikom, bosta stranki poskusili rešiti sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je pristojno sodišče
v Kranju.

SI ŽE KRAJČEK?

Potem se pa le vpiši na stran!

Drugače pa klikni polje “Ustvari račun” ob zaključku naročila in postani del Krajčkove družine